Sosyal Ajans Bireysel olarak proje, tasarım, yazılım üreten ve geliştiren deneyimli kişilerin bir araya gelmesi ile kurulmuştur.

Vizyonumuz, işinizi geliştirirken tüm online ihtiyaçlarınız için güvenilir bir ortak olmak.
Misyonumuz düşük giriş maliyetli sistemler ve yenilikçi şirket politikalarımız sayesinde şirketlere her adımda destek olmak.

Mail Listesi

Title Image

Sosyal medya’da kullanabileceğiniz içerikler

İnsanların neden büfelerde yemek yemeyi sevdiğini hiç merak ettiniz mi?

İnsanlar çeşitliliği seviyorlar. Açık büfede tek bir fiyata köfte, salata, kaburga, brüksel lahanası ve makarnayı deneyebilirsiniz bu çeşitlilikde sizi iyi hissettiriyor.

Çeşitlilik ilkesi kesinlikle sosyal medya içeriği için geçerlidir. Her zaman aynı şeyleri sunmadığınız zaman takipçilerinize sürpriz yapmak ve eğlenmek daha kolaydır. Sosyal medya grubunuza yeni içerik türleri sunmaya devam ederek, takipçilerinizi tetikte tutabilirsiniz.

1.Özel GIF

Katılımı artırmak ve bir hikaye anlatmak için kendi animasyonlu GIF’lerinizi oluşturun.

Harika bir GIF bin kelimeye bedeldir. Büyük etkileşim sağlamanın yanı sıra GIF’ler, zor fikirleri açıklamanıza, yayınınıza biraz görsel çeşitlilik katmanıza ve kitlenizle biraz eğlenmenize yardımcı olur.

En sevdiğimiz GIF oluşturma araçlarından bazıları şunlardır:

  • Giphy’s GIF Maker – video ve Youtube linklerini GIF yapabilirsiniz.
  • Gifmaker.me – bir çok görseli arka arkaya bağlayıp GIF yapabilirsiniz.
  • Licecap – ekran görüntüsü GIF’leri

İlham almak istiyorsanız, NASA‘nın Twitter’ına göz atın. NASA’nın içeriği zaten görsel açıdan çekici. Sonuçta, güneş sisteminden daha güzelini bulmak zor. Bununla birlikte, ajans mekik kalkışları, rotasyonda gezegenleri ve uzaydan çekimler gibi şeyleri hareketlendirerek bir sonraki seviyeye taşıyor.

Bunun yanısıra GIF’ler takipçilerinizi hızlı bir şekilde eğitmenin kullanışlı bir yoludur.

2.Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik

Kullanıcılarınız tarafından oluşturulan çarpıcı içeriklerle etkileşimi arttırın.

Teknik olarak kullanıcılarınız içerik oluşturanlardır ancak yine de ürettikleri şeyleri toplamak, küratörlüğünü yapmak, optimize etmek ve yayınlamak zorundasınız.

Kendi fotoğrafınızı yüklemek bir müşteriden bulmaktan daha kolay olsada bunun birkaç avantajı vardır.

  1. Müşterilerinizi hikayenizin kahramanları yaparsınız – tam olması gerektiği gibi.
  2. Yayınlarınıza (genellikle çok ihtiyaç duyulan) çeşitlilik verebilirsiniz.
  3. Kullanıcılarınızın size güvenmesine yardımcı olacaksınız: Araştırmalar milyonlarca insanın, kullanıcı tarafından üretilen içeriğe diğer medyalara göre% 50 daha fazla güveniyor olduğunu gösteriyor.

Kullanıcı tarafından oluşturulan içeriği en iyi kullanan kurum büyük ihtimalle Starbucks’dır. Instagram fotoğraflarının neredeyse üçte biri, Starbucks’ın farklı insanların dünya genelinde içeceklerini ne kadar beğenildiğini gösterebilmelerini sağlayan diğer hesapların regramları.

Harika bir görüntüyü yakaladığınızda topluluk üyelerine özel olarak ulaşın, içeriği paylaşırken kullanıcılardan bahsetin, tekrar edin. Kullanıcıların kendilerinin içerik gönderdiklerini bile fark edebilirsiniz!

Hatta işleri bir adım ileriye götürün ve yarışma düzenleyin.

Kullanıcılarınızın kendiliğinden fotoğraf yüklemelerini beklemek güzel ancak bir yarışma ile kısa bir süre içinde çok fazla içerik yakalayabilirsiniz. Daha da iyisi, yarışmalar dahil olan herkes için eğlencelidir: Katılımcılar, kullanıcılar ve tabii ki kazananınız.

 

3. Infografik

Görsel + Yazı = %25 daha fazla anlaşılma

Erken mağara resimlerini infografik olarak sayarsanız, insanlar son 32,000 yıldır bu tür içeriği üretiyor ve tüketiyorlar. Resimleri metne eklemek mesajınızı% 25 daha anlaşılır, çok daha çekici ve ikna edici yapıyor.

Aklınıza gelebilecek her konu için bir infografik vardır. Ancak en fazla ilgi çekenler, sizin markanız yada ürününüzle ilgili olanlar olacaktır.

Örneğin, gayrimenkul uygulaması Movoto, bir infografik ile ünlü şehirleri yazı karakterleriyle eşleştirdi. Bu mizahi ve beklenmedik bir durumdu, ki bu Movoto’nun tipik gayrimenkul şirketiniz olmadığın göstermekte.

Kendi infografik oluşturma fikri biraz fazla gibi görünüyorsa -özellikle tasarımcı olmayanlar için- süreci kolaylaştırmaya yardımcı olan bazı güzel araçlar vardır.

4. Konsept Görselleştirmeleri

Kendinden açıklayıcı görseller, grafikler ve grafikler çabuk yayılabilir.

Infografik, bir pazarlamacı kitinin en güçlü araçlarından biridir. Fakat büyük bir tasarım yapmak zor bir iştir. Ayrıca, bir hikaye anlatmak için yeterli veriye ihtiyacınız olacaktır.
Bu noktada, konsept görselleştirmeleri işin içine girer. Görselleştirmeler tipik olarak birden çok istatistik ve olgu olmaktan ziyade tek bir fikri gösterdiğinden infografiklerden çok daha küçük ve daha kolay anlaşılır. Bunun yanısıra oluşturmak daha hızlıdır, yani her blog yazısı için bir veya iki tane yaratabilirsiniz.

Wistia’dan bir örnek:

Tek başına kullanışlı gömülü bir grafik olması Wistia’nın tweetini oldukça paylaşılabilir kılıyor. Buna ek olarak, bunun önemli bir metrik olduğunu da kolaylıkla anlatıyor.

İş bu görsel öğeleri kendiniz yaratmaya geldiğiniz, en hızlı yollardan biri basit bir Google tablosu ile yapılır. Verileri bir e-tabloya girebilir, beğendiğiniz stili seçebilir ve sonucun hızlı bir ekran görüntüsünü alabilirsiniz

5. Paylaşımlık Sözler

Bulmak ve oluşturmak kolaydır ayrıca etkileşim yaratmakta.

Güzel bir söz günler, haftalar, aylar hatta yıllar boyunca aklında kalabilir. Pazarlamacılar olarak bizler en iyilerini müşterilerimizle paylaşma ve onlara ilham verme ve bunu yaparken markamızı yükseltme fırsatına sahibiz.

Pin It on Pinterest