1 Ocak 2018

Kullanım Şartları Anlaşması

Servis Sağlayıcı: Web Design Services LLC

Müşteri:  Web Design Services LLC ve / veya alt markaları üzerinden hizmet alan kişi/kuruluş.

Madde 1: Servis sağlayıcı sunucularında sunumu yapılan hiçbir yazılı, sesli veya görsel içerik, materyal Amerika Birleşik Devletleri ve Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına aykırı olamaz. Aksi takdirde doğan ve doğacak olan tüm maddi ve manevi sorumluluklar Müşteri’ye aittir. Servis Sağlayıcı yükümlü değildir.

Madde 2: Servis sağlayıcı, Müşteri’nin servisleri kullanımından veya hatalı kullanımından, sayfa içeriklerinden, elektronik posta (e-mail) ile alınan veya gönderilen bilgi, resim, yazı vs.den, doğan ve doğacak olan maddi veya manevi zararlardan dolayı sorunlu tutulamaz.  Sorumluluk, Müşteri’ye aittir.

Madde 3: Servis Sağlayıcı bulunan verilerde oluşabilecek hatalardan sorumlu değildir.

Madde 4: Müşteri, telif hakları yasasına uymak zorundadır. Telif hakkı başkasına ait yazı, metin, resim vb. dökümanların izinsiz kopyalanması ve bunların müşteri sayfalarında yayınlanması / bulundurulmasından dolayı çıkacak anlaşmazlıklarda, Servis Sağlayıcı taraf olarak gösterilemez, maddi veya manevi olarak sorumlu tutulamaz. Bu gibi durumlarda, üçüncü şahıslara taraf Müşteri’dir ve doğacak olan bütün maddi veya manevi zararları karşılamayı Müşteri kabul eder. Bu gibi durumlarda Servis Sağlayıcı anlaşmayı fesih etme hakkını saklı tutar.

Madde 5: Müşteri verilerinde, hiçbir şekilde, yasalara, ahlaki ve kanuni değerlere aykırı, yazılı veya görsel içerik, telif hakları alınmış ve ücretsiz dağıtımına izin verilmemiş her türlü materyal, korsan yazılımlar bulundurmayacağını kabul eder. Bulundurduğu taktirde Servis Sağlayıcı sorumlu tutulamaz, sorumluluk Müşteri’ye aittir. Servis Sağlayıcı , bu maddenin ihlali durumunda anlaşmayı fesih etme hakkına sahiptir.

Madde 6: Internet, bir medya ortamı olduğundan, Müşteri, verilerinde gizli veya kişisel unsurlar olmamasına dikkat etmelidir. Aksi takdirde doğabilecek sorunlardan, Servis Sağlayıcı ve /veya Servis Sağlayıcı yükümlü değildir.

Madde 7: Müşteri ödemelerini belirlenen dönemlerde yapmalıdır. Belirli ödemelerin zamanında yapılmaması durumunda, servis sağlayıcı , 7 günden sonra Müşteri’nin hesabını kapatma, geçici süreliğine askıya alma ve/veya sözleşmeyi fesih etme hakkını saklı tutar.

Madde 8: Her türlü hesaplarda aşağıdakilerin yayınlanması yasaktır.

  • Proxy script’leri/anonimleştiriciler
  • Korsan yazılım/warez
  • Resim Barındırma script’leri
  • AutoSurf/PTC/PTS/PPC siteleri
  • IP Tarayıcılar
  • Bruteforce Programları/Scriptleri/Uygulamaları
  • Mail Bomber’lar/Spam Script’leri
  • Banner-Ad hizmetleri
  • Döküm dosyası/Mirror script’ler
  • Ticari Ses Yayını (bir ya da iki yayından fazla olanlar)
  • Escrow hesabı/Banka Tahvilleri
  • Satışı izne bağlı madde satışı
  • Piyasayı belirleyen kurumların programları
  • Çekiliş/kumar siteleri
  • Hacker’lığa odaklı siteler/arşivler/programlar
  • Yasadışı faaliyetleri tanıtan siteler
  • Warez/korsan/yasadışı içerik dağıtan ya da onlara link veren forumlar veya internet siteleri
  • Dolandırıcılık Siteleri (aa419.org’da ve escrow-fraud.com’da sayılanlar da dahildir)
  • Mailer Sistemleri
  • Canlı Spor Olaylarının her tür yayını

Madde 9: Servis Sağlayıcı, yapılan sözleşmede belirtilen işlemleri zamanında yapmakla yükümlüdür.

Madde 10: Müşteri kesinlikle spam e-mail gönderemez. İnternet kullanıcılarını dil, sıklık ya da dosya boyutu açısından rahatsız edecek emailler yollayamaz. İnternet kullanıcılarına istekleri dışında ticari reklam mailleri yollayamaz. Eğer Servis Sağlayıcısı’na ’ye bu yönde bir ihbar, bilgi yada talep gelirse Servis Sağlayıcı  gerekli işlemleri yapmakla yükümlüdür.

Madde 11: Müşteri kesinlikle Servis Sağlayıcı’nın sistemlerinin kaynaklarını (bunlarla sınırlı olmamakla birlikte örneğin: CPU, RAM ve network kaynakları), Servis Sağlayıcı’nın diğer müşterilerine verdiği hizmetleri engelleyecek veya kısıtlayacak şekilde yüksek oranda kullanamaz. Bu durumda Servis Sağlayıcı  müşteriden sistem kaynaklarının kullanımını kabul edilebilir bir seviye ye indirmesini yada kullandığı kaynakları karşılamak için gereken ilave teknik donanım ve kaynakların bedelini talep edilir. Aksi takdirde Servis Sağlayıcı Müşteri’nin hesabını askıya alma ve/veya kapatma ve sözleşmeyi fesih etme hakkına sahiptir.

Madde 12: Servis Sağlayıcı, hizmetlerinin fiyatlarını önceden haber vermek sizin değiştirme hakkını saklı tutar.

Madde 13: Müşteri istediği zaman sözleşmeyi fesih edebilir, fakat ödenmiş ücretlerin iadesi yapılmaz.

Madde 14: Müşterinin Kayıt/Başvuru sırasında verdiği Elektronik Posta Adresine (Email) yapılmış tebliğ Müşteriye yapılmış sayılır. Müşteri iletişim Email adresini güncel tutmakla yükümlüdür ve ayrıca Müşteri’nin kayıt olurken gösterdiği adres kendisine yapılacak yazılı tebligatlar bakımınıdan kesin adresi sayılır. Müşteri Tebligat adresini değiştirdiğinde durumu Servis Sağlayıcı’sına bildirmekle yükümlüdür, bildirmediği takdirde eski adresine yapılan tebligat kendisine yapılmış sayılır.

Madde 15: Müşteri kendisine ait bilgisayar, işletim, iletişim, yazılım ve donanım sisteminin bütün bileşenlerini birbiri ile uyumlu ve çalışır vaziyette; servis sağlayıcı ise yazılımlarını hizmete hazır halde tutmaktan sorumludur. Müşteri, kendi sistemindeki problem veya servis sağlayıcının iradesi dışında, zorunlu haller nedeni ile oluşan kesinti süresince alamadığı hizmet sebebi ile hak talep edemez. Servis sağlayıcı, hizmetlerinin hatasız, güncel ve tam olması konusunda gerekli tüm çalışmaları özenle ve titizlikle yerine getirir. Buna rağmen bilginin kaynağından oluşabilecek hatalar ve diğer sebeplerden dolayı rastlanabilecek yanlışlardan sorumlu tutulamaz. Servis sağlayıcı bu tip hataları fark ettiği anda gidermek için yoğun hassasiyet gösterir. Servis sağlayıcı hizmet alan müşterilerine hizmet aldığı sürece yedekleme hizmeti vermeye mükelleftir, ancak bu hizmet sadece son 2 gün’ün yedeğini tutmaktır, uzun süreli yedekler için Müşteri kendi yedeklemesini yapmalıdır. Hizmeti askıya alınmış müşterilere yedekleme hizmeti vermek Servis Sağlayıcı’nın insiyatifindedir.

Madde 16: Şifre kullanımı sadece sözleşmenin tarafı olan müşteriye aittir. Şifrenin 3. şahıslara verilmesi, kullandırılması halinde servis sağlayıcı şifreyi iptal ederek bir daha vermeme hakkını saklı tutar.

Madde 17: Müşteri’nin bu anlaşmanın herhangi bir ve/veya birden fazla maddesine uymaması, bu maddelere aykırı hareket etmesi durumunda servis sağlayıcı  anlaşmayı önceden haber vermek sizin iptal etme hakkına sahiptir ve bunun yanısıra eğer servis sağlayıcı isterse Müşteri’nin aldığı hizmeti geçici süreliğine kapatma ve/veya kalıcı olarak iptal etme hakkına sahiptir. Bu durumlarda Müşteri hiç bir şekilde geri ödeme talep edemez.

Madde 18: Servis Sağlayıcı tarafından kurum, iş alanı, meslek vb. gibi özel alanlar için yapılan sistemlerde müşteri kayıt olurken Servis Sağlayıcı tarafından talep edilebilecek olan kimlik doğrulaması bilgilerini vermekle yükümlüdür. Bu bilgiler müşterinin gerçekten sisteme beyan ettikleri kişi olduklarını doğrulamak için kullanılacaktır. Bilgilerinin verilmemesi yada yanlış beyanda bulunulması halinde abonelik askıya alınabilir / iptal edilebilir. Ödeme yapılan hizmetler için iade yapılmaz.

Madde 19: (Iade politikasi) Tüm yıllık hizmetler satın alındıktan sonra 15 gün içerisinde geçerli gerekçe gösterilmesi karşılığı iade edilebilir. Aylık olarak satılan tüm hizmetler satın alındıktan sonra 3 gün içerisinde iade edilebilir. Özel mail barındırma hizmetleri ve burada belirtilmemiş diğer bütün özel hizmetlerimizin iadesinde özel durumlar olabileceği için lütfen destek birimimiz ile en kısa sürede iletişime geçiniz. Kurulum, destek ve lisans ücretleri iade edilemez.

Madde 20: (Gizlilik Sozlesmesi)  Bu gizlilik ilkeleri Servis Sağlayıcı tarafindan, Servis Sağlayıcının gizlilik konusundaki sorumluluklarının tespiti için hazırlanmıştır. Asagidaki maddeler Servis Sağlayıcı markalarına ait web sitesi üzerindeki bilgi toplama ve dağıtımı işlemlerinin kurallarını içermektedir. IP adresinizi sunucularımızdaki sorunların giderilmesi ve internet sitemizi yönetmek için kullanacağız. IP adresiniz, sizi ve alışveris sepetinizi tanımak ve açik demografik bilgilerinizin toplanmasi için kullanılacaktır. Servis Sağlayıcı, kullanıcılarının kendi servisleri kanalı ile gönderdikleri, yayınladıkları bilgileri kontrol ve sansür etmemektedir. Kullanicilar, Servis Sağlayıcıservisleri kullanımı esnasında gerçekleştirecekleri aktivitelerin yasal sonuçlarından dolayi kendileri sorumludurlar. Sitemizin müşteri veritabanına kayit formunda kullanıcılarımızın, iletişim bilgileri (isim, adres, telefon, e-posta adresi vb) gibi istenilen tüm bilgiler belirtilmelidir. Bu formda aldığımız iletisim bilgileri kullanıcılarımızın işlemleri için alan adi bilgilerinde, acil durumlarda ve faturanizin teslimatinda kullanmaktayız. Alinan finansal bilgiler satın alinan ürün ve hizmetlerin bedelinin tahsil edilmesinde ve diğer gerek duyulan durumlarda kullanılacaktır. Kisiye özel bilgiler kullanıcılarımızın sisteme girislerinde ve diger gerektigi durumlarda kişinin kimliginin doğrulanmasında kullanılacaktır. Istatistiki bilgiler ve profil bilgileri ayrica sitemizin içinde de toplanmaktadır. Bu bilgileri istenilen tüm durumlarda kullanilabilir.  Bağlantımız bulunan diğer sitelerin gizlilik politikalari ve içeriklerinden sorumlu değiliz.

Madde 21: Mail Pazarlama hizmeti alan müşterilerimiz 5 Kasım 2014 tarihinde Resmi Gazete’de yayınlanan 6563 sayılı kanun’u  (ELEKTRONİK TİCARETİN DÜZENLENMESİ HAKKINDA KANUN) hakkındaki yükümlülüklerini bildiğini kabul etmektedir. Müşteri Servis Sağlayıcı aracılığı ile yapacağı mail pazarlamanın içeriğinden tamamen kendi sorumludur. Hiçbir şekilde servis sağlayıcısı sorumlu tutulamaz. Müşteri servis sağlayıcısına ve Servis Sağlayıcı’ya beyan ettiği bilgilerin (mail listesi, listenin içeriği, listenin oluşturulma şekli vb.) doğruluğunu taahhüt eder, yanlış beyan sonucu oluşacak hasar / cezalarda tamamen müşteri sorumludur.  Müşteri, kanun karşısında yükümlülüğünü kabul eder ve Servis Sağlayıcı’ya bu kanundan ötürü doğabilecek ceza yada uyarılardan sorumlu tutmayacağını kabul eder.

Madde 22 (Sponsorluk ve Ücretsiz Hesaplar): Servis Sağlayıcı ve/veya Servis Sağlayıcı kendi insiyatif dahilinde sponsorluk verebilir. Ancak servis sağlayıcı  sponsorluğunu sadece sponsorluk süresince yerine getirmeye mükelleftir. Sponsorluk süreci bittikten sonra servis sağlayıcı hizmeti askıya alma, sonlandırma insiyatifine sahiptir, bu durumda sponsorluk alan “Müşteri” sponsorluk anlaşması bitmeden servis sağlayıcı  ile iletişime geçmelidir. Servis Sağlayıcı ve/veya Servis Sağlayıcı kendi insiyatif dahilinde ücretsiz hesaplar verebilir, bu hesaplar sadece hosting hizmetini içerir ve servis sağlayıcı ve/veya Servis Sağlayıcı kendi insiyatifi dahilinde bu hesapların ücretli hesapa geçirilmesini isteyebilir yada hesapları askıya alabilir, iptal edebilir. Her sponsorluk yada ücretsiz hesap sahibi yukarda belirtilen bütün maddelere uymakla mükelleftir ancak bu hesap sahipleri hiçbir hak talebinde bulunamazlar.

İşbu sözleşme 22 Madde’den ibarettir ve kayıt tarihinde başlar, fesih edilinceye kadar geçerlidir ve Servis Sağlayıcı’nın sitelerinden alınan tüm hizmetler için geçerlidir. Müşteri, online kayıt veya herhangi bir yolla Servis Sağlayıcı’nın hizmetlerinden yararlandığında bu sözleşme maddelerini kabul etmiş sayılır. Servis Sağlayıcı önceden haber vermeden bu Sözleşmeyi değiştirme hakkına sahiptir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir